lull loungewear

 
 
 
Home > Postup pro podávání stížností
 

Náš měkoučký reklamační řád

VÝMĚNA, VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ 


Víme, že nakupování na internetu může být někdy nejisté a nejasné, u nás to však neplatí. V případě potřeby ti nabízíme rychlý a snadný způsob výměny/vrácení zboží.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Na výměnu zboží u nás neexistuje časové omezení, pokud máš dobrý důvod, proč chceš věcičku vyměnit, rádi ti ji vyměníme i po delší době. Pokud tedy potřebuješ vyměnit velikost, barvu nebo produkt, nabízíme ti rychlý způsob výměny, za který u nás neplatíš.

Prosím, kontaktuj nás na info@lull.cz a my ti poradíme jak na to.

 

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží je možné vrátit do 14 dní dnů od převzetí bez udání důvodu a můžeš nám jej vrátit třemi způsoby.  Zboží můžeš vrátit třemi způsoby. Nezapomeň připojit i tento vyplněný formulář (pokud nemáš možnost si formulář vytisknout, napiš nám prosím důvody na papír nebo mailem. Tvůj feedback je pro nás důležitý a pomáhá nám tak se zlepšovat.) Pokud máš však dobrý důvod (např. vánoční dárek), lhůta pro vrácení může být i delší a zboží ti buď vyměníme nebo od nás dostaneš kredit na další nákup, nebo se nějak jinak rozumně dohodneme. Jen nám prosím dej vědět předem, že balík zasíláš, ať si projdeme, jestli je tvůj důvod relevantní.

 

1.Vrácení přes Zásilkovnu

                                                         ► Na odběrné místo PRODEJNA ZAHRADKÁŘI NA NÁMĚSTÍ, NÁM. SVOBODY 949, ŠAŠTÍN-STRÁŽE. 

                                                         ► Nebo přímo na adresu našeho skladu Lull Loungewear s.r.o., Hollého 651, Šaštín - Stráže, 908 41, tel.: +421 904 574 536,
                                                             e-mail: info@lull.cz


Na vrácení přes Zásilkovnu použij appku Zásilkovny, kde si vše jednoduše naklikáš. V prvém kroku si vyber možnost „Odeslat zásilku” (ne vrátiť) a zadej odoslať z České republiky na Slovensko. 

Jednoznačně doporučujeme produkt vrátit přes PACKETU, v porovnání s kurýrem nebo Českou poštou je to výrazně levnější varianta.

 

2. Nebo prostřednictvím kurýra k nám na adresu - Lull Loungewear s.r.o., Hollého 651, Šaštín - Stráže, 908 41, tel.: +421 904 574 536,
                                                             e-mail: info@lull.cz, 
Slovensko, máš-li takovou možnost. Hlavní je, aby se k nám věcičky nějak dostaly :)

 

Chtěli bychom tě požádat, aby zboží, které posíláš zpět k nám, bylo ideálně v původním obalu, nesmí být používáno a musí být nepoškozené.

Formulář na VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zasílání na POBOX nám od 31.1. skončilo. Pokud ti můžeme ještě nějak pomoci, ozvi se nám a společně to vyřešíme k tvé spokojenosti.

 

 REKLAMACE

Pokud máš jakékoliv otázky ohledně reklamací, dej nám prosím vědět na info@lull.cz.

Standardně poskytujeme záruční dobu 2 roky. Tedy pokud máš něco, co bys chtěla reklamovat, dej nám vědět a my to vyřešíme k tvé spokojenosti.