Náš měkoučký reklamační řád

 
 
 

lull loungewear

 
 
 
Home > Postup pro podávání stížností > Náš měkoučký reklamační řád
 

Náš měkoučký reklamační řád

VÝMĚNA, VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ                                          


Víme, že nakupování na internetu může být někdy nejisté a nejasné, na www.lull.cz to však neplatí!

V případě potřeby Ti nabízíme rychlý a snadný způsob výměny / vrácení zboží NA NAŠE NÁKLADY. Při výměne Ti kurýr donese správnou velikost a nechtěné zboží Tě požádáme, aby si poslala na adresu uvedenou níže, na naše náklady (poštovné Ti bude kompenzovánodo výšky 80 Kč, a to formou kreditu na další nákup). Při vrácení bychom Tě chtěli požádat o zaslání balíku na naši adresu v Hodoníně. Poštovné bude kompenzováno do výšky 80 Kč, a to formou kreditu na další nákup.

 

U nás v Lull se snažíme, aby Tvé nakupování bylo co nejjednodušší a preferujeme individuální přístup. Proto, pokud máš jakékoliv dotazy týkající se výměny, vrácení nebo reklamace zboží, rádi Ti vše zodpovíme v sekci kontakt nebo na info@lull.cz.
Pokud se potřebuješ jen ujistit, jak to funguje, pomůže Ti sekce níže:


Výměna zboží
Na výměnu zboží u nás neexistuje časové omezení. Pokud máš dobrý důvod, proč chceš něco vyměnit, rádi Ti to vyměníme i po delším časovém období. Pokud tedy potřebuješ vyměnit velikost, barvu, nebo produkt, nabízíme Ti relativně rychlý způsob výměny. Za výměnu zboží neplatíš poštovné, nové zboží Ti donese kurýr a to staré nám můžeš poslat na naši českou adresu ako cenný/doporučený balík (o zaslání balíku nas, prosim, informuj). Poštovné bude kompenzováno do výšky 80 Kč, a to formou kreditu na další nákup. Dej nám vědět, jak bychom Ti mohli pomoci, a společně to vyřešíme ke Tvé spokojenosti :)


Vrácení zboží
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí, bez udání důvodu. Pokud máš však dobrý důvod, o kterém nám dáš vědět, tato lhůta také nemá časové omezení. Balík nám pošli na naši českou adresu ako cenný/doporučený balík (o zaslání balíku nas, prosim, informuj). Se zbožím kompenzujeme i poštovné, do výšky 80 Kč, které jsi platila Ty, a to formou kreditu na další nákup. Zboží doručené zpět na naši adresu ideálně v původním obalu nesmí být používané, musí být nepoškozené. Při splnění výše uvedených podmínek Ti částku zašleme převodem na Tvůj účet během několika dnů od vrácení zboží na naši adresu. O zaslání balíčku na naši adresu v Hodoníně nás, prosím, nezapomeň informovat. Dej nám vědět, jak bychom Ti mohli pomoci, a společně to vyřešíme ke Tvé spokojenosti :)


Reklamace
Pokud máš jakékoliv otázky ohledně reklamací, dej nám, prosím, vědět na info@lull.cz. Standardně poskytujeme záruční dobu 2 roky, celkově však máme velmi nízký počet reklamací z důvodu kvalitní výroby, Tvůj pohodový nákup je pro nás však prvořadý. Tedy pokud máš něco, co bys chtěla reklamovat, dej nám vědět a my to vyřešíme ke Tvé spokojenosti.
 


Adresa na vrácení, výměnu a reklamace zboží: 
(O zaslání balíku nas, prosim, informuj)
Lull Loungewear s.r.o.
P.O.BOX 1
69501 Hodonín 
Česká republika

Formulář pro vrácení zboží (Klikni pro stažení formuláře ve tvaru PDF)